loading...
ممبرهای تلگرام
solutionz.team بازدید : 80 چهارشنبه 07 آذر 1397 نظرات (0)

با افزایش روند پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به زندگی‌های روزمره ما تاثیر  آن نیز بر سبک زندگی ما بیشتر شده است. این تاثیر به قدری زیاد است که همه  ما می‌توانیم با سهولت آن را حس و تجربه کنیم. از زمانی که تکنولوژی وارد  زندگی ما شده کارها نیز بسیار تخصصی تر و حساس‌تر شده است. بیشتر کارهای  امروزی به صورتی می‌باشد که ما نیاز پیدا می‌کنیم در طول کار خود، فکرمان  را بیشتر از گذشته به کار برده و با استرس‌های مختلفی روبرو شویم.

از  تاثیرات این نوع زندگی می‌توان به کاهش زمان خواب و بد خوابی اشاره کرد.  هیچ وقت نباید مضرات بی‌خوابی و بدخوابی را بی‌اهمیت بپندارید. تاثیراتی که  بی‌خوابی و بدخوابی در بدن ما می‌گذارد می‌تواند بر تمامی‌فعالیت‌های ما  اثر گذاشته و آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. در این مطلب قصد داریم در  مورد ماساژ اینسومنیا که مربوط به رفع مضرات بی‌خوابی و از بین بردن بد خوابی می‌باشد اطلاعاتی را برای شما گردآوری و بیان کنیم.

اگر  شما نیز مبتلا به بی‌خوابی هستید و نمی‌توانید شب‌ها خواب راحتی را تجربه  کنید حتما این مطلب را بخوانید چرا که ماساژ اینسومنیا چاره کار شما است.

ماساژ اینسومنیا

ماساژ اینسومنیا

همه  ما بارها تجربه کرده‌ایم که نمی‌توانیم بخوابیم. این اختلالات مربوط به  خواب می‌تواند به دلیل استرس، اضطراب یا تغییر برنامه‌های روزانه باشد. حتی  عدم تعادل هورمونی نیز می‌تواند منجر به بی‌خوابی و یا خواب بد شود. در  این زمان در عین حالی که شما به رختخواب برای تجربه یک خواب راحت می‌روید،  چشم‌هایتان بسته نشده و نمی‌توانید بخوابید در این حالت است که می‌گوید شما  دچار بی‌خوابی شده‌اید. روز بعد از این اتفاق مطمئنا بسیار خسته کننده و  سخت خواهد بود چرا که شما احساس سستی شدید در عضلاتتان خواهید کرد. بی  خوابی می‌تواند روی مغز شما تاثیر گذاشته و احتمال ابتلای شما به اضطراب، افسردگی و مشکلات حافظه را افزایش دهد.

به  همین دلیل هم هست که شما باید به فکر درمان بی خوابی خود بوده و سریع وارد  عمل شوید. یکی از درمان‌هایی که امروزه به افراد مبتلا به بی خوابی  پیشنهاد می‌شود ماساژ اینسومنیا است.

بی‌خوابی یا کم‌خوابی یک علامت است که فرد به‌طور مستمر به خواب نمی‌رود. به عبارتی دیگر مشکل  در به خواب رفتن، بیدار شدن مکرر در خلال شب همراه با ناتوانی یا اشکال در  به خواب رفتن مجدد، بیدارشدن خیلی زود در صبح و خوابی که باعث تجدید قوا  نشود را بی‌خوابی گویند.

برگرفته شده از ویکی‌پدیا

ماساژ اینسومنیا برای بی‌خوابی

ماساژ اینسومنیا برای بی‌خوابی:

در  دنیا داروهای بسیار زیادی در طول زمان برای درمان بی خوابی انسان‌ها کشف و  ساخته شده است. اما همه ما می‌دانیم که استفاده از این داروها بی‌خطر  نیست. تمامی داروهایی که برای بی‌خوابی تجویز می‌شود دارای عوارض جانبی  بوده که ممکن است در طول دوره درمان شما مبتلا به یک بیماری دیگر شوید.

این  دلیل هم باعث شده که افرادی که مبتلا به بی‌خوابی هستند از خوردن این  داروها صرف نظر کرده و به دنبال راه‌های طبیعی برای درمان بیماری خود  باشند. این انتخاب کاملا درست و منطقی می‌باشد چرا که درمان‌های طبیعی در  اکثر موارد یا عوارض جانبی ندارند و یا عوارض‌شان نسبت به درمان‌های  شیمیایی بسیار کم است.

استفاده از ماساژ اینسومنیا یکی از راه‌های  طبیعی برای درمان بی خوابی و یا بد خوابی است. اگر به دنبال یک درمان طبیعی  هستید می‌توانید این نوع ماساژ را انتخاب کنید.

چگونه باید این ماساژ را انجام داد؟

برای پیدا کردن درمانگر خوب  باید به مراکز تخصصی ماساژ مراجعه کنید. انجام ماساژ برای بی خوابی شما  بسیار مفید خواهد بود ولی باید این نکته را بدانید که اگر ماساژ به صورت  مرتب انجام نشود شما شاهد فواید آن نیز آنطور که باید و شاید نخواهید بود.

رفتن  به مراکز ماساژ دو عیب بسیار بزرگ دارد یک زمان زیادی را از شما خواهد  گرفت و دو اینکه در درازمدت بسیار پرهزینه خواهد بود. البته راه حل بسیار  ساده ای برای حل این مشکلات وجود دارد.

برای این منظور شما می‌توانید  از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید. این گونه دستگاه‌ها با علم روز دنیا  ساخته شده و کاملا بی‌خطر می‌باشد همچنین مشکلی به نام زمان را شامل  نمی‌شود، چرا که شما در هر لحظه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید بدون آنکه  نیاز باشد خانه خود را ترک کنید. اگر نگاهی به تعداد دفعاتی که قرار است  از این نوع دستگاه استفاده کنید بیندازید متوجه خواهید شد که قیمت آن بسیار  مناسب می‌باشد.

برای خرید صندلی ماساژور مناسب خود می‌توانید با مشاوران ما به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و  مناسب‌ترین دستگاه را بر اساس نیاز و بودجه خود شناسایی کنید.

منبع این مطلب: 

http://irest.ir/ماساژ-بهبود-اینسومنیا/

برچسب ها ماساژ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,796
  • بازدید کلی : 14,587